keskiviikko 11. helmikuuta 2015

KC PROFESSIONAL värikolutus

Elikkä tiistaina meillä oli koulussa kc:n värikoulutus. Koulutus alkoi aamulla klo 9 aikaan ja siinä ensimmäiset noin 3tuntia käytiin teoriaa. 12 aikaan sitten päästiin työluokkaan koikeilemaan kc:n värisarjaa. Tiistaina minä olin mallina joten kerron tässä vähän että mitä minun hiuksille tehtiin.

Eli siis aloimme värjätä hiuksiani kouluttajan ohjeistamana. Minun hiuksen värjäsi Krista ja Minja. Toiveeni oli että kun hiukset ovat nytten vaalean ruskeat että, laitettaisiin tyvi tumman ruskeaksi ja latva jäisi melkipä saman väriseksi mitä tällä hetkellä on.
Lähtö tilanne
Siinä sitten aloimme miettimään yhdessä värejä ja päädyttiin 5 tummuusasteeseen. Väreiksi valitsimme 5.7 (tupakka) johon sekoitettiin 5.3 (kulta) hapetteeksi meni vahingossa 3% vaikka hapetteen olisi pitänyt olla 6% mutta tuo ei niin paljo sitten haitannut muuten kun että, väri kuluu hiukan nopeammin pois. Väri sarjasta käytimme kevytväriä (velvety) 

Värin annettiin vaikuttaa vain 20min jonkä jälkeen huuhdeltii runsaalla vedellä  emulgoimalla. Kuivauksen alle käytimen Kc:n arkan hiusöljyä. 
Väristä tuli oikein hyvä! Olen todella tyytyväinen hiuksiin vaikka siellä ihan pieniä virheitä löytyykin väärän hapetteen takia :)

 Siinä sitte vielä enne / jälkeen kuvat hiuksista :) 
Koulutus oli tosi kiva ja sitten torstaina on vielä Goldwellin värikoulutus siitä tulee sitten viikolopun aikana kirjotus :)!


-Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti